Nijverheidsweg 13
7442 CH Nijverdal

w

0548 763 678
info@logique.nl

Waarom staat er op onze site niet dat onze zendingen vertraagd zijn? Hebben de maatregelen die iedereen noodgedwongen moet nemen door de Covid-19 pandemie geen invloed op ons?

Net als menig bedrijf zijn complete processen bij ons veranderd of zelfs weggevallen. En dat wensen wij niemand. Maar vanaf het eerste moment hebben wij onze processen gelukkig goed kunnen aanpassen. Onze collega’s kwamen gezamenlijk met allerlei oplossingen, maar ook met vragen.

Hoe gaan wij leveren?

Is het wel mogelijk dat de klant nog zelf aftekent? Kunnen wij onze Special-Care diensten nog verlenen? Hoe zit het met onze routes naar de nabijgelegen buurlanden? En toen er eenmaal sprake was van een toegenomen vraag, was de vraag, hoe gaan wij zo snel aan extra handen komen?

Een korte uitleg

We willen graag in het kort uitleggen hoe wij onze processen hebben aangepast. Waar wij eerder keurig de goederen afleverden op de aangewezen plaats, leveren wij nu tot de drempel. De koerier belt aan, doet een paar stappen terug en voert een identiteits-check uit. De klant geeft ruimte. Waarop wij de goederen plaatsen. Voor aftekening, vragen we toestemming van de klant, zodat we zelf kunnen aftekenen. Verder hebben wij de mogelijkheid om een foto te maken. Dus momenteel maken wij foto’s van de afgeleverde goederen. Wellicht hebben jullie al eens één voorbij zien komen op internet. Soms wil de klant zelf ook op de foto. 🙂 Het bewijs van leveren is daarmee geleverd. En het mooie, zowel de klant als de opdrachtgever als wijzelf kunnen dit bewijs tegelijkertijd allemaal inzien.

Vraag en aanbod

De vraag in het goederenvervoer is logischerwijs enorm toegenomen. Mensen mogen de deur niet uit en bestellen zo veel mogelijk op het internet. Hoe voorkomen wij dat we nee moeten verkopen? Dat wij geen handen tekort hebben om de vraag aan te kunnen? Daar waar menig student of parttime medewerker uit verschillende sectoren nu noodgedwongen thuis zitten, dachten onze HR medewerkers, maar dit biedt kansen, deze situatie biedt kansen. Mensen helpen is toch wat wij willen? Dan moeten we dat nu daadwerkelijk doen!

Vacature

Er werd een vacature online geplaatst met de vraag of mensen flexibel inzetbaar waren. En dat hebben wij geweten. De mailtjes bleven binnen stromen. Er waren zoveel aanmeldingen, van mensen die tijdelijk zonder werk en/ of inkomen zaten, dat we het jammer vinden dat we niet iedereen kunnen helpen. De gesprekken konden door onze eerdere uitbreiding van het pand met gepaste afstand plaatsvinden. De selectieprocedure bleef daardoor mogelijk en onze eisen gewaarborgd. Je diende dan wel bereid te zijn om een opleiding te volgen, die wij intern verzorgden. Aangepast volgens de richtlijnen, maar gelukkig konden wij ook daar mee uit de voeten.

Vraag gewaarborgd

De vraag voor jouw zendingen konden en kunnen wij hiermee waarborgen. Met dank aan meerdere factoren en zeker niet te vergeten, onze collega’s en hun enorme inzet. Wij willen jullie dan ook laten weten dat wij voor jullie klaar staan. Of het nu om een zending gaat naar buurlanden of om een zending in eigen land? Met ons uitgebreide wagenpark en ons fantastische team helpen wij jullie graag. En kunnen wij het echt niet? Dan zullen wij niet schromen om dat vooraf te zeggen.

Over Logique

Logique Nijverdal  is een  dynamisch transport- en koeriersbedrijf met enthousiaste medewerkers en een hechte familiecultuur. Korte lijnen en een no-nonsense werkmentaliteit maken dat onze opdrachtgevers ons zien als een bedrijf waar Care & Delivery en persoonlijke betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Samen de schouders eronder en gewoon doen. Dat is onze filosofie. En 'kan niet', bestaat niet!

Diensten

Bezorgservice
Internationaal transport
Warehousing

Koerierswerk

Pakketten

Op- en overslag

Contactgegevens

Nijverheidsweg 13
7442 CH Nijverdal
Nederland
T: 0548 763 678
E: info@logique.nl