Nijverheidsweg 13
7442 CH Nijverdal

w

0548 763 678
info@logique.nl

Pakketjes bezorgen is:
Lekker veel vrijheid, geen gedoe aan je hoofd.
Blik op oneindig en gas op die lollie… En als kers op de taart elke dag nieuwe mensen ontmoeten.

En dat laatste geldt voor meer beroepen. Vorig jaar is er een campagne gelanceerd door een niet nader te noemen reclamebureau. Een campagne voor de caissière. De caissière die genegeerd wordt achter de kassa. https://www.adformatie.nl/campagnes/sire-campagne-doeslief  De sire-campagne #DOESLIEF spreekt mensen aan op onaardig gedrag Goed initiatief, niemand hoort genegeerd te worden.

Mogelijkheden
Wij vragen ons alleen wel af: “Hoe doe je dat dan?”
Is er iemand die ons kan vertellen hoe dit werkt? Er zijn toch een aantal vaste momenten waarop je heel makkelijk contact kan maken met de caissière? Je staat bij de kassa en dan groet je niet. Je bedankt niet, je zegt gewoon helemaal niets? Wat ben je dan aan het doen, dat daar geen tijd meer voor is? Of… ja hoor het is mij zelf ook wel eens gebeurd. Dan ben je zo in gedachten dat je gewoon alles en iedereen om je heen even vergeet. Neemt vast ook niet iedereen mij in dank af. 🙁

Benaderbaar
Onze toppers zijn eigenlijk net zo makkelijk benaderbaar. als die aardige caissières. Ze zijn per app, mail en telefoon bijna 24-7 bereikbaar. Voor ons dan hè. U kunt ze gewoon in real life aanspreken. Laten we het niet zo bont maken dat we hun telefoonnummers op de site gaan zetten, dan gaan onze toppers vast protesteren. Tenslotte hebben we ook al gevraagd of ze op de voertuigen willen als reclame… Zelf zijn wij wel bijna 24-7 per dag bereikbaar voor u, alleen op zondag zijn wij afwezig. En ons telefoonnummer staat wel gewoon op de site…
Maar als onze dames en heren bij jullie aan de deur staan, schroom dan niet om een praatje te maken.😉

Voorspelbaar
Gaan wij dan ook campagne voeren? Nee hoor wees maar niet bang, geen campagne nodig…
En toch proberen wij op onze eigen, wellicht iet wat eigenwijze manier hier wel wat aan te doen. Als je een bestelling binnen krijgt, verwacht je toch dat dit leuk afloopt?
“Hallo, goedemorgen wij komen een pakketje brengen”, klinkt wellicht een beetje afgezaagd, maar het is wel het minste dat wij kunnen doen.

Streven
“Waar wilt u uw bestelling hebben mevrouw, wij zagen dat u een http://www.logique.nl/special-care/ besteld heeft, dus als u laat weten waar u het geplaatst wilt hebben brengen wij hem daarvoor u heen. Dan zetten we het meteen even voor uw in elkaar.”
Wij streven naar een stukje excellentie, net dat stapje meer. Onmogelijk? Dat hoor je zelden van onze Toppers, die we gekscherend Logique-ers noemen. Of ook wel de Logique familie. Dus niet alleen de simpele groet, maar ook dat stapje meer doen wij met plezier voor jullie. En laten we eerlijk zijn, dat gaat bij ons ook wel eens fout. Niets menselijker dan dat toch?

Bedankt
Via deze weg willen wij jullie allemaal, ieder die ons werk maakt, die onze dagen maken en die ons die glimlach bezorgt dan ook even bedanken. Mooie, lieve, bijzondere, aparte, vriendelijke, geestige en niet te vergeten behulpzame klant.
BEDANKT!
Bedankt namens ons allemaal dat jullie het mogelijk maken dat wij elke dag genieten.
Dankzij onze samenwerking met jullie, hebben wij tot nog toe geen landelijke campagne nodig.

Over Logique

Logique Nijverdal  is een  dynamisch transport- en koeriersbedrijf met enthousiaste medewerkers en een hechte familiecultuur. Korte lijnen en een no-nonsense werkmentaliteit maken dat onze opdrachtgevers ons zien als een bedrijf waar Care & Delivery en persoonlijke betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Samen de schouders eronder en gewoon doen. Dat is onze filosofie. En 'kan niet', bestaat niet!

Diensten

Bezorgservice
Internationaal transport
Warehousing

Koerierswerk

Pakketten

Op- en overslag

Contactgegevens

Nijverheidsweg 13
7442 CH Nijverdal
Nederland
T: 0548 763 678
E: info@logique.nl